Dag 1; de bus - Reisverslag uit Étain, Frankrijk van Bram Paauw - WaarBenJij.nu Dag 1; de bus - Reisverslag uit Étain, Frankrijk van Bram Paauw - WaarBenJij.nu

Dag 1; de bus

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

21 Maart 2019 | Frankrijk, Étain

Het is 15:03 en ik zit nu ongeveer drie uur in de bus. Door file rijden we om en komen we dus 20 minuten later aan bij de eerste stop. Ik zit naast gerben, wat best lekker is omdat we allebei gewoon lekker kunnen lezen en vrijwel dezelfde hobby's hebben. Eerst zouden we boven gaan zitten, maar dat was erg druk en eigenlijk veel te warm, dus ben ik beneden gaan zitten waar nog net plaats was. Daar kregen we van kris een bingo kaart van dingen in de omgeving, zoals bijvoorbeeld een restaurant of een stopbord (we kregen allemaal dezelfde kaart maar dat maakt niet uit). Als echte juvenaters gingen we daar natuurlijk veel te fanatiek mee aan de slag, dus na een tijdje hadden de meeste mensen alleen nog de regenbui en de koe nodig voor een volle kaart. De komende paar uur hebben we dus constant stiekem naar buiten zitten kijken voor een koe en na twee en een half uur riep Martijn eindelijk: "KOE, IK ZIE EEN KOE KIJK DAAR IK HEB EINDELIJK EEN KOE GEVONDEN!!!!!" Die gaan we de rest van de reis nog vaak horen....
Nu is iedereen al een beetje moe en zitten de meeste in met oortjes of met een koptelefoon op hun hoofd. Zelf lees ik lekker van mijn nieuwe ereader, wat echt de geweldigste uitvinding ooit is.
De busreis valt nog mee dus, maar ik heb natuurlijk ook nog niet geprobeerd te slapen....

  • 21 Maart 2019 - 13:48

    Angela:

    Goede reis en veel plezier.

  • 21 Maart 2019 - 17:08

    Anja:

    Leuk om te lezen Bram, veel plezier de aankomende dagen met z'n allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Étain

Bram

Actief sinds 19 Maart 2019
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 2200

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 31 Maart 2019

Italië

Landen bezocht: