Dag 7; Siena - Reisverslag uit Siena, Italië van Bram Paauw - WaarBenJij.nu Dag 7; Siena - Reisverslag uit Siena, Italië van Bram Paauw - WaarBenJij.nu

Dag 7; Siena

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

27 Maart 2019 | Italië, Siena

Vandaag was nog net geen ramp. Eigenlijk viel het wel mee, maar het zit gewoon niet mee. Vanochtend heb ik enorm slecht geslapen, omdat ik het erg koud had. Toen moesten we ontbijten, waar ik één broodje op heb en dat was veel te droog. Vervolgens hebben we onze spullen ingepakt, alles meerdere keren nagecheckt en toen Gerben (eindelijk) klaar was met inpakken, moesten we nog wachten op de bus. Daar was mijn ontbijt Pringles en ik verlang nu zo naar gewone kaas, in plaats van plastic op brood.
Toen we in Siena aankwamen duurde het even, maar na een paar seconden herkende ik het weer. Het waren erg vage herinneringen en op de een of andere manier heb ik het idee dat ik de kerktoren in ben geklommen, maar dat klinkt niet logisch want... Hoogtevrees...
Terwijl we buiten liepen had ik het echt enorm koud en ik had sinds vanochtend al last van mijn keel, dus erg goed ging het niet. Toen kwam er ook nog eens duizeligheid bij, dus toen we nog anderhalfuur in de bus zaten was dat wel even lekker.
Na even te lopen kwamen we in het hostel aan, waar ik gelukkig nog steeds met Gerben, Kris en Lloyd op de kamer zat. Anders had het echt niet leuk geweest...
De kamer in het hostel is veel beter dan die bij het hotel, want we hebben dubbel zo veel ruimte en ik heb eindelijk iets wat op een bed lijkt. Toch wil ik echt graag terug in mijn eigen bed.....

  • 27 Maart 2019 - 19:05

    Angela:

    Niet ziek worden! Gewoon nog even genieten van alles

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Siena

Bram

Actief sinds 19 Maart 2019
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 2202

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 31 Maart 2019

Italië

Landen bezocht: